phower Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Er dette komplisert? Har fått vite at det er bare spesialverktøy og at man må ut med motoren. Ser for meg at man bare løsner ledningsnettet, skrur av motorfestene og akslingene, har ikke løftet opp bilen enda men satser på å få gjort det i dag. Noen tips eller veledning? Siter Just For Fun 91 Mazda Rx7 cab 87 Hilux 4x4 2,4D 83 Honda XL 250 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antkoma Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 skal selv skifte clutch på en 605 nå til helga, skal se hvordan det blir:) men spesiel verktøy? for håppe at man ikke trenger spesial verktøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 jeg blir ikke overrasket om man møter på unabracobolter mellom motor og gir. i kvalitet 8.8 og som man må ha unbraconøkkel i størrelse 8,5... det var det iallefall på en partner jeg bytta girkasse på... bruker man vanlig 8mm unbraco runder man skruene da de er ganske myke i stålet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antkoma Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 brukte 17mm pipe og 16mm pipe får å skru av di boltene på min 605. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asconapusser Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Hvor kjøper karene clutsjssett hen da? Er klar til å smette på nytt clutssett, må bare finne der det er billigst først... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg