streetslider Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 noen som selger eller vet av RIMELIGE body kits til mazda 323f (90mod) BG? helst norsk men utlandet funker fint det også Siter www.streetsliderz.tk feel the need the need 4 speed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 pakfeifer har ett sett til den bilen. om det er billig får du vurdere selv. Streetdesign.no selger det om du vil gå via norsk butikk. Ellers kan du kjøpe fra pakfeifer.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetslider Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 vel jeg har sett pakfeifer kittenne de er dyre! jeg skaffer de for ca 9000kroner, men jeg tenkte meg noe brukt feks? rundt 5000! ;) hehe Siter www.streetsliderz.tk feel the need the need 4 speed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 nepp en enkel bil å finne styling til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by streetslider vel jeg har sett pakfeifer kittenne de er dyre! jeg skaffer de for ca 9000kroner, men jeg tenkte meg noe brukt feks? rundt 5000! ;) hehe Postert har også levert ett kit til disse bilene, se også http://www.mazstyle.co.nz/ ! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jodd Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Re:style i Søgne selger både Postert og Pakfeifer. Hør med Ole på extreme@ides.no om han fikser noen gode priser på dette! Siter -- Opel Turbo Power Astra F styling selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by jodd Re:style i Søgne selger både Postert og Pakfeifer. Hør med Ole på extreme@ides.no om han fikser noen gode priser på dette! Har de noe web side? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jodd Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 De har ikke det, nei. Men send han en email så overøser han deg med gode tilbud. Hehe Siter -- Opel Turbo Power Astra F styling selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg