SlinkeY Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Ja, da har det skjedd. Mandag (tror jeg) ble min Calibra 4x4 Turbo stjålet fra Lillesand. Siden bilen ikke sviver eller gir antydning til å starte på noe vis, så har den blitt hentet med lastebil eller tilhenger. Diverse kjennetegn: Bilen er grønn perlemor (orginalt) som er skrekkelig falmet og dårlig behandlet. Veldig stygg lakk over venstre hjulbue bak. Hele fronten var demontert lykter, frontfanger, radiator med mer. Turboen var byttet til en Volvo T16 turbo fra Kvame & Co Bilen hadde 17” OZ Racing Polaris felger med 215-45-17 Dunlop SP 9000 dekk som var splitter nye. (5 bolts selvsagt) Andre kjennetegn er at bilen var ekstremt lav bak, men fremme var ikke senkesettet stilt inn, så den var en del høyere, men alikavel lav. Vis noen har sett denne Stående på en tilhenger eventuelt til salgs som delebil, så ta kontakt med meg. Bilen hadde også splitter nytt K&W Gewinderfahrwerke Variant 2 senkesett, så om noen blir tilbudt å kjøpe det billig, så har jeg papirene liggende med serienummer. Igjen, ta kontakt. Vis noen ser delebil til salgs eller deler til salgs som har den minste mulighet av å komme fra min bil, så ta kontakt. Om ikke jeg får bilen min igjen, så vil jeg veldig gjerne ha tak i de som har tatt den. 5000 kr i dusør til spor som leder til at jeg finner bilen eller tyvene. Carl-Wilhelm Tønnevold Tlf: 91667118 Mail: slinkey@slinkey.no Siter C20LET, let the power heal your soul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg