boost- Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 lurer på om nokon kan hjelpe meg å fixa noko på bilen min.. brukt forskjellige dekor på siden.. kansje chroma speil .. ++ div- ?? mvh kan sende bilde til den som kan gjera detta for meg.. Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 jeg ville foreslå at du legger ut bildet i denne tråden her, så kan mange prøve seg. da får du flere valg hvis du skulle gjøre dette med bilen din. Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 ta å send meg bilde da.. so ska eg fiksa noko eg Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg