bjirn Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Vi har prøvd i evigheter nå, skruene sitter som støpt fast. Trenger ideer til hva vi skal gjøre for å få de løs? Må av med viften for å komme til vannpumpen. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3 Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Du må først av med vifta.. sitter med en 32mm som er links gjenga... så av med reimhjulet for og komme til vannpumpa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Har fått fikset det :D Nå trenger jeg bare ny vifte, siden den er fucked, og så trenger jeg råd på hvorfor bilen bare går på 5- sylindre! Har skiftet fordelerlokk, rotor og tennplugger! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 viss du trenger radiator, så har jeg en 325 radiator Siter 320i e36 323i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 radiatoren er finfin :) kunne trengt en vifte dog Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by bjirn Har fått fikset det :D Nå trenger jeg bare ny vifte, siden den er fucked, og så trenger jeg råd på hvorfor bilen bare går på 5- sylindre! Har skiftet fordelerlokk, rotor og tennplugger! Gåen pluggledning? Ta en ledning fra en annen sylinder og prøv med den. - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 må vel først finne ut hvilken sylinder som ikke starter... :) Men takk for rådet! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg