jkunst Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Jeg har en mazda 323, og har hatt litt ulyd i motoren i det siste, og fyren på mazda verkstedet her mente jeg måtte bytte vannpumpe og reg.reim. Har liten peiling på mekking, men er det vanskelig å gjøre det selv? Er det noe sted på nettet jeg kan finne hjelp til å gjøre det selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Da hadde jeg nok satt den på ett verksted.... Hvis du ikke er en racer på å skru da. du må "time" motoren, pusse godt for å få det tett, justere og dille. er det en gammel sliten motor kan det være slitasjer i fordeler "tennene". Correct me if i`m wrong....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Haynes bøkene har vel sikkert noe på disse bilene. Får kjøpt de på thorsov og bilextra o.s.v. Men forvent deg litt banning og sverting... er ikke akkurat alltid de har rett på ett merke verksted heller. Tro meg, jeg vet..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg