Turbotrille Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Noen som har byttet disse før? Har tatt ned hele bakakslingen men det er klin umulig å få ut foringene. Så det jeg da lurer på er om det er noen som har vært borti dette før og vet hvordan det skal gjøres. Har prøvd å slå rundt, prøvd med varme og prøvd med ters, ingenting har flyttet på seg, men det kan være det ikke var nok det jeg gjorde, kanskje jeg må ha mer varme, eller en annen type ters, eller rett og slett at det bare er til å hamre løs? Har holdt på i altfor mange timer med det nå i natt, nå skal jeg sove litt, så er det på an igjen, håper noen har klart å gi meg noen råd i løpet av formiddagen.:( :( :( :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Seriøst? Ingen som har peiling? Haster litt med svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg