Skullkid Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Kan noen modde denne bilen for meg. Skulle ha gjort det selv men jeg har ikke photoshop akkurat nå Jeg vil ha en så realistisk så mulig styling :) ~Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 "gidder noen bruke mangetimerforanpc`en så jeg får se den ferdig" ? joa...se hva jeg får til.. imellomtiden: http://www.veilside.com velg USA og se på civic, griserått!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Var ikke serlig fornøyd med denne moddinga, men nå når jeg har sotte her en stund å testet kan jeg like godt legge det opp. Og når jeg først har gjort det kan jeg vel ta i mot litt kritikk og :P Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Hva er internettsiden til der du fant denne civicen så jeg får et større bilde og modde? om det finnes da. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skullkid Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Jeg fant ikke noe større bilde :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg