AnDtHo Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Senka 40 mm ja.. men den hadde ikke hatt vondt av noen 17 tommere eller noe for å fylle hjulbua, kunne eventuelt vært senka 60 foran.. Det er stylinga som gjør at den ser lav ut, derfor mye luft i hjulbua.. Den har gått ca 215000, men tror motor har vært bytta siden bilen var ny.. - Oslo.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by thomaz20 Skal selge bilen min.. 91mod 320i med full m3 styling.. m3 framfanger ,bakfanger ,sideskjørt ,speil. 97 mod grill og lyktelister.. bilen har gått 145 000km.. Bilen har ny clutch og starter som ble skiftet for kun noen dager siden.. har skifta vannpumpa for ikke så lenge siden å.. Utvendig åpner på førerdøren er defekt, men har bestilt ny, får den vell ganske snart forhåpentligvis..:) Bilen selges for 100 000,- evnt. bud ? skal ta noen bilder og prøve å få lagt dem ut ikveld hvis jeg får det til..:) PM'er du meg ett nr vi kan nå deg på. Jeg har en som er int. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg