jørn bergflødt Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Hei. Lurte på om det er noen av dere her på forumet som har litt peil på bilstereo som kunne gi meg litt info.Er det var mulig å eventuellt erstatte min orginale Audi concert spiller (BOSE), med cd skifter med en eller annen form for dvd med skjerm? Eller en skjerm og dvd hver for seg, men fortsatt få lyden ut i de orginale høytalerene og bassen? Håper på svar Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by jørn bergflødt Hei. Lurte på om det er noen av dere her på forumet som har litt peil på bilstereo som kunne gi meg litt info.Er det var mulig å eventuellt erstatte min orginale Audi concert spiller (BOSE), med cd skifter med en eller annen form for dvd med skjerm? Eller en skjerm og dvd hver for seg, men fortsatt få lyden ut i de orginale høytalerene og bassen? Håper på svar Jørn Hei Jørn. To spørsmål først. Hvor bor du, og hvilken årsmodell er bilen? Alt dette lar seg gjennomføre, hvor komplisert det er, kommer litt ann på hvor stort Bose anlegget er (hvor mange aktive høytalere du har, eller om det er en ekstern forsterker fra før) Send meg gjerne PM Ketil Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg