Csiturbo Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 1 stk RFR3112 - Power HX2 - 12" 1 stk Power bd1000 forsterker... lite brukt. vurderes solgt til godt nok bud.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 hvor mye for forsterkeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Hvor mange watt er forsterkeren og subben på? pris samlet? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Csiturbo Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 forsterkern er på litt over 1100w, og sub`en 2000 max og 1000rms. kom med bud, vurderes solgt vist det blir bra nok :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 får du til å fixe et bilde elr to? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Csiturbo Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 har ikke dig. kamera men kan prøve å finne noen på internett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eagle Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 vist du gir mej en pris skal ej tenke på d.. treng en stor forsterker;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Kan gi deg ca 4000 for forsterkeren?? Greit eller?? Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eagle Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 4000!????? nei trukje d du.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Den er grei.. Men koster jo 4500 ny da.. Så er jo ikke så galt bud.. For da kjøper jeg heller en ny en.. Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horafeisq Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Ikke for å ødelegge noe salg ellerno, men 4000kr for lite for en 2 år gammel forsterker? Du får jo årets utgave av den der, T10001bd, som er milevis bedre, til 4440kr + 10% moms og 300kr frakt fra megabillig. Dessuten får du fjorårets 1001bd for 3550 kr, splitter ny. Prøver bare å si at jeg tror du håper på å få altfor mye for den forsterkern i forhold til det den er verdt. Men lykke til med salget såklart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Uhm, Csiturbo som selger her, ikke Eagle vel, og eneste som har klaget på budet var vel Eagle? (Og atter en salgstråd som ikke fikk være i fred) :rolleyes: Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horafeisq Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Hehe, la ikke merke til det før nå, my bad! Hvorfor svarer Eagle på prisbudet til en fyr, når han ikke selv selger varen? heh.. Hele denne tråden er jo full av misforståelser!:P krusty trodde jo at trådstarter svarte på budet hans også, heh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by horafeisq Hehe, la ikke merke til det før nå, my bad! Hvorfor svarer Eagle på prisbudet til en fyr, når han ikke selv selger varen? heh.. Hele denne tråden er jo full av misforståelser!:P krusty trodde jo at trådstarter svarte på budet hans også, heh! Vel, kjenner jo ikke Eagle så vet jo ikke helt hva han mente, hadde vært enklere å forstå hadde ikke alt blitt skrevet på dialekt :D Menmen, spøk til side, forsterkeren er sikkert verdt budet til krusty, dem ble jo solgt helt frem til i år, så kan jo være alt fra 2-3mnd til 2-3år gammel :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horafeisq Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Det var iallefall ikke noe dårlig bud! Det er det ingen tvil om :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg