wanna-b Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 finnes dette? har noen vært borti det? har sett litt men har ikke funnet noe.. grunne til at jeg vil ha det er fordi jeg har en slik en 120gb mp3/harddisk spiller som jeg gjerne ville ha koblet til et bil-anlegg. med inn-linje så mener jeg inngang til mini jack Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Denne har aux-inngang i fronten.. Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by wanna-b finnes dette? har noen vært borti det? har sett litt men har ikke funnet noe.. grunne til at jeg vil ha det er fordi jeg har en slik en 120gb mp3/harddisk spiller som jeg gjerne ville ha koblet til et bil-anlegg. med inn-linje så mener jeg inngang til mini jack Trenger jo ikke minijack inngang da, er jo bare å bruke en jack til rca kabel.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Jeg har denne da jeg fikk den rasende billig via jobben, hehe. Ikke så mye profilert som Alpine/Pioneer, men spillern er aldeles gulle god den, fornøyd jeg iallefall. Noe må den jo ha vunnet EISA prisen for mener jeg... Har inngang bak i form av RCA, noe som jeg ser som en fordel da du slipper å ha kabler slengende i fronten av spillern, noe som påde er upraktisk og uestetisk. Er jo bare å legge opp et lite uttak eller cradle til mp3-spillern i f. eks askebegeret, midtkonsollet eller et annet passende sted så du slipper at det tyter ledninger overalt :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Enig med Zetec her....blir endel penere/tøffere å legge ut en flush-montert minijack-kontakt :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Juli 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 takk for hjelpa folkens! se så bra alt blir når man begynner å tenke logisk Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg