Golf4 Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Heisann på dere. Kan noen her hjelpe meg med web siden til Soundstream på norske priser.Husker ikke prisene i hodet seruu. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by Golf4 Heisann på dere. Kan noen her hjelpe meg med web siden til Soundstream på norske priser.Husker ikke prisene i hodet seruu. http://www.musicaltransparency.com :D :D Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Thank you Mr,SQ.Spør samtidig ,hvilken bass av soundstream passer best til lukket system. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by Golf4 Thank you Mr,SQ.Spør samtidig ,hvilken bass av soundstream passer best til lukket system. Alle bassene kan benyttes lukket, men Van Gogh er den bassen som låter best. T4 og SPLX er mer SPL orientert, men kan begge låte ok i riktig kasse. SPLX spiller grønnjæv..... høyt. T4 bassene er litt upraktiske grunnet sin lave svingspole impedanse. Van Gogh er uansett SQ bassene til SS. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Så det du mener er att SPLX spiller lydmessig penest. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Nei, han mener at Soundstream Van Gogh basserene spiller lydmessig penest. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Men hvor mye kreves av forsterker til å drive 2stk 10" i lukket kabinett i reserve hjulsbrønn.Støpt i glassfiber.Har Audison 6.420 Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg