318is coupe Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Noen som selger E36 baklykter (2/3 rød og 1/3 hvit) til min coupe? Har liggende de originale hvis noen ønsker disse for en meget billig penge !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by 318is coupe Noen som selger E36 baklykter (2/3 rød og 1/3 hvit) til min coupe? Har liggende de originale hvis noen ønsker disse for en meget billig penge !!! Alle med E36 vil ha disse. Jeg venter på mitt sett. Kjøp på http://www.autospar.no og hvis du er BMWCCN-medlem så får du 10% rabatt. Du får neppe ett sett brukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318is coupe Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 1.550 spenn inkl. frakt fra Tyskland er slettest ikke verst !!!!!! Selvsagt uorginale M3 lykter (som på sikt kanskje vil lekke litt...), men dette er billig spør du meg. Noen bedre ??? Skal også ha M3 sidelister til E36 coupe. Pris og hvor ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Det koster ca 2000kr hos din BMW-forhandler, da får du orginale deler. Du kan få billigere kopi hos autospar, gs bildeler og motortechnik, hvis du er medlem hos BMWCCN så får du i tillegg rabatt. Edit: Mye tyrkleifer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg