australiaboy Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Ønsker å kjøpe en Pioneer GEX-P7000DAB og tilhørende antenne (enten AN-75DAB eller AN-70DAB). Noen som har dette til salgs? Pris ønskes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by australiaboy Ønsker å kjøpe en Pioneer GEX-P7000DAB og tilhørende antenne (enten AN-75DAB eller AN-70DAB). Noen som har dette til salgs? Pris ønskes. Kan selge deg dette nytt ved hurtig avgjørelse til 4080,- Men ikke sikkert det var den prisen du er ute etter? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
australiaboy Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by Zetec Kan selge deg dette nytt ved hurtig avgjørelse til 4080,- Men ikke sikkert det var den prisen du er ute etter? Hvor raskt trenger du svar? Hva med 4000,- inkl porto? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by australiaboy Hvor raskt trenger du svar? Hva med 4000,- inkl porto? svar så fort som mulig helst, og 4080 inkl frakt så er det en deal. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty^Dog Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Dårlig råd eller Zetec? 80 kr burde gå ann å prute hmmmmmmmmm :D Bli enige om 4040 da vettu :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by Dirty^Dog Dårlig råd eller Zetec? 80 kr burde gå ann å prute hmmmmmmmmm :D Bli enige om 4040 da vettu :cool: Jeg selger nytt med garantier fra kjøpsdato, veil pris er ca 4800kr så synes jeg har gitt en bra pris allerede jeg.. Så da er prisen 4080 inkl frakt. Med garantier og alt det som hører med der Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
australiaboy Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Hvilken antenne er best å bruke? Jeg hadde tenkt å sette antennen der den gamle til radioen min satt. Der er det et hull i karoseriet. Kan jeg bruke det? Hvor stort hull trenger AN-70DAB? Regner med at du sender i oppkrav når prisen er 4080,-? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by australiaboy Hvilken antenne er best å bruke? Jeg hadde tenkt å sette antennen der den gamle til radioen min satt. Der er det et hull i karoseriet. Kan jeg bruke det? Hvor stort hull trenger AN-70DAB? Regner med at du sender i oppkrav når prisen er 4080,-? Oppkrav eller forskudd ja. Ved oppkrav tilkommer det 150kr på den prisen. Hullet antenna trenger er enten mindre eller større enn det du allerede har, er det mindre er det jo ingen problem, er det større borrer du bare opp det hullet du har til den passer. Men det er nok ganske like standard på antennene, så ville nok tro at du slapp å bore. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
australiaboy Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 You've got PM... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg