acoupe Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 hei ! Lurte på hvordan jeg skal få fjernet pipelyden som kommer når jeg bremser ? Noen som kan hjelpe ? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pancho Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Det er sikert bare stempelet på kalliptern som gnisse mot bremse klossen.. prøv å teip et lag me duck tape på baksia bremse klossen.. den som er imot stemplet.. :D Siter Saab 900 T-16 Lux edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by Pancho Det er sikert bare stempelet på kalliptern som gnisse mot bremse klossen.. prøv å teip et lag me duck tape på baksia bremse klossen.. den som er imot stemplet.. :D Bedre å bruke litt kobber pasta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjotpuck Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 man får kjøpt en spray (smøresak) på biltema som fikser det enkelt og greit. De må bare smøres litt. koster 50 kr tror jeg. Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 hvor skal det smøres henn da ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 på baksiden av bremseklossen. mellom klossen og calipperen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 flotte saker ! takker for all hjelp :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Piping kan oxo komme ved vibrasjon.. Er bare å kline på no gufse ja. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Tror pipingen fårekommer av friksjon mellom skive og bremse klosse, var no d jeg lærte på bil-linjen, men det finnes slike no wibes plater som legges på baksiden av klossen og stempelet. Puss baksiden på klossen godt og klin på med kobber fett så skal problemet være løst ;) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg