G40Turbo Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Hei Jeg for kanskje en 6trins lupo gti girkasse snart m giroverføringa, helt nye. Er det noen 6N mennesker som kunne vært int i denne og hva ville dere gitt for den (ny pris ca. 80 000,-) Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by G40Turbo Hei Jeg for kanskje en 6trins lupo gti girkasse snart m giroverføringa, helt nye. Er det noen 6N mennesker som kunne vært int i denne og hva ville dere gitt for den (ny pris ca. 80 000,-) er ikke lupo sin 6trinns like dårlig som 5trinns polo ? har jeg hørt iallefall... rett meg om jeg tar feil ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Utifra de opplysningene jeg har fått fra Tyskalnd skal den være bedre, men jeg har mest peiling på gamle polo`r. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg