auto82 Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Når jeg starter bilen er det akkurat som om starteren spinner litt. Er dette tegn på slitasje? Hvor lenge er den sånn før jeg må bytte den? Bilen er en Honda Civic 85 mod. Hvordan merker jeg egentlig om startmotoren begynner å bli dårlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Noen som gidder å svare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Det kan være starter kransen på svinghjulet ditt som kan være litt slitt eller er det inslaget som på dratt seg slitasje. Er det etter bilen har startet den spinner? eller er der før/i det du skal starte? Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Takk for tilbakemelding ;) Det er når jeg skal starte. Altså når jeg vrir tenningsnøkkelen om. Bilen starter jo uten problem. Men her en dag så sa det bare klikk, men så plutselig kom den. Ellers spinner den når jeg skal starte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 hmm<z.. høres ut som det kan være inslaget, når det klikker betyr det at starter inslaget er i orden. Men når det ikke skjer noe kan det være starter inslaget. Starter inslaget skal skyve starter drevet i inngrep på starter kransen. så problemet ditt på ligge rundt der. Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Kan det være strømkabel fra startmotor som har dårlig kontakt med batteriet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Hvis start motoren hadde fått for lite strøm tror jeg ikke at den ville klart å dratt motoren rundt (i så fall sent), forlite strøm kan også gjøre at inslaget ikke kople inn. Men tviler litt på at det er det. Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg