Phantom Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Jepp jepp, da var ny bil i hus, skal legge ut flere bilder og slikt etter hvert som ting skjer med den. Her er iallefall noen bilder av den før jeg hentet den i natt.... Trøtt nå...sove nå... Mer info tilkommer http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=496238 Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Grattis. Egentlig ikke glad i 90-fanger golfer,men den var nice. Fine felger! ;) Er forresten Lupo'en solg til Bergen? Syntes jeg så den her om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Hmm.. rotrex kompressor ja.. kanskje HF skulle tatt en titt på den? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Fin bil... Hvor mye penger måtte du ut med a??? Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by boramannen Grattis. Egentlig ikke glad i 90-fanger golfer,men den var nice. Fine felger! ;) Er forresten Lupo'en solg til Bergen? Syntes jeg så den her om dagen. Takker=) nja, Lupoen ble solgt til Sandnes, men om hun har vært en tur i Bergen vet jeg lite om Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by LupoB0Y Hmm.. rotrex kompressor ja.. kanskje HF skulle tatt en titt på den? Han hadde vel Lysholm presse....? Så/Prøvde denne bilen i dag. Virket å være bra saker, litt småplukk før den er strøken. Gikk som et uvær, med manndig lyd. Var nok et bra kjøp! Påkostet så det holder... Lykke til Phantom, og grattis! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Han hadde vel Lysholm presse....? Oi stemmer, my bad.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Han hadde vel Lysholm presse....? Så/Prøvde denne bilen i dag. Virket å være bra saker, litt småplukk før den er strøken. Gikk som et uvær, med manndig lyd. Var nok et bra kjøp! Påkostet så det holder... Lykke til Phantom, og grattis! Vi fikser vel noe til uka=) Gøy med ny bil, eneste er lappen jeg frykter kan fyke fort med denne bilen. :D Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Nice!!:D Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by Phantom Vi fikser vel noe til uka=) Gøy med ny bil, eneste er lappen jeg frykter kan fyke fort med denne bilen. :D Får skvise inn noe bilskruing til uka ja... Lappen ligger løst i lomma med høyt ladetrykk ja..... ;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 får ikke håpe han betalte 65000,- (som den stod i) for en ombygd G60.... Men den var meget pen og går sikkert bra.... Kjør fint i 50 & 60 sonen så går det som regel bra ;) gratulerer med ny bil :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by Gou får ikke håpe han betalte 65000,- (som den stod i) for en ombygd G60.... Men den var meget pen og går sikkert bra.... Kjør fint i 50 & 60 sonen så går det som regel bra ;) gratulerer med ny bil :cool: Tror den havna på ca 10k under det ja... Fikk med masse deler og stæsj som er fint å ha.. Bilen er skikkelig nice og har en del utstyr, som jo også annonsen sier... Har vært og jussa giroverføring og litt småtteri nå, så Phantom kan bruke 1. og 2. gir uten å slite seg ut... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Vi ble enige om en pris som vi begge synes var innenfor det som var akseptabelt. Gearkassa funker nå som den skal takket være GolfG60Syncro. Skal se om jeg ikke får tatt en del flere bilder av bilen i morgen Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg