Brandtenborg Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Hvordan får man kalibrert en dieselturteller så den viser riktig antall omd/m? Tenkte jeg skulle kjøpe en turteller på Biltema til bilen min. (Golf 1 diesel). Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Du får en manget giver på biltema og, dette må du da ha- Eller du kan og få måltturtall fra dynamo, men da holder det ikke mde den biltema saken tror eg. :edit.. og hva du skal med turteller på diesel, er ikke noe gøy å se på den uansett... :P Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by Macgyver :edit.. og hva du skal med turteller på diesel, er ikke noe gøy å se på den uansett... :P I midtkonsollen har jeg en utetemp.måler som ikke fungerer. Hadde tenkt til å bytte ut den med en turteller! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg