jodd Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Hei. Var på Gatebil og fikk ikke med meg mye.. Derfor må jeg spørre: Hvem vant de forskjellige konkurransene/klassene? (For de som ikke vet det - er det følgende konkurranser på Gatebil treffet i Juli. Audi. VW/ Seat/ Skoda BMW. Ford. Honda Japansk øvrige. Opel. Fransk/ Italiensk. Svensk. US cars. Shine. Styling. Dekor. Feteste hjul. Gateracer. Sportsbil. Åpen klasse. Beste stand. Beste klubb. Car of the show.) Håper på konkrete svar og ikke bare masse OT jatt. Fuck all. Siter -- Opel Turbo Power Astra F styling selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Club Honda vant visst som beste klubb tror jeg. Utenom det vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Audi A4 vant audi mener jeg at jeg hørte. skal få opp et bilde etterhvert. Den som sto i ViMenn standen... Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Jeg fikk andreplass i VW/SEAT/SKODA klassen! :-) Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Be4you quality center tok 1plass vi menn tok 2 plass sofienberg bilsenter tok 3 plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boraracing Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Og jeg fikk 3plass i vw/seat/skoda klassen med min vw Bora!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by Germanlook Jeg fikk andreplass i VW/SEAT/SKODA klassen! :-) Med den gamle eller nye? Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Med Bobla ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by Kid-A Med Bobla ;) Stiller ikke bård med den nye på gatebil trefffene? Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Jo, det er meninga at den kommer på gatebiltreffene etter hvert den også, men bilen skal oppgraderes litt til først.... Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Germanlook Jo, det er meninga at den kommer på gatebiltreffene etter hvert den også, men bilen skal oppgraderes litt til først.... Ok.....er jo ganske grei sån den er nå......ser den når du er hjemme hos foreldra dine..... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg