_DuDe| Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Jeg har en orginal frontfanger(skadet) og en orginal bakfanger til salgs.. har oxo orginale elektriske speil og orginale baklykter og orginale fjærer og 40mm senke-fjærer.. selges billig.... Gi bud Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by _DuDe| Jeg har en orginal frontfanger(skadet) og en orginal bakfanger til salgs.. har oxo orginale elektriske speil og orginale baklykter og orginale fjærer og 40mm senke-fjærer.. selges billig.... Gi bud Ingen skader på bakfangeren? En ny koster kr 2845 så du burde få en del hvis den er uskadet. http://www.kaross.no/kategori.asp?maingroup=BMW&secondgroup=SERIE 3 E36 Edit: Er senkefjærene til 6-sylindret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by JuIius Ingen skader på bakfangeren? En ny koster kr 2845 så du burde få en del hvis den er uskadet. http://www.kaross.no/kategori.asp?maingroup=BMW&secondgroup=SERIE 3 E36 Edit: Er senkefjærene til 6-sylindret? Det er egentlig det samme for meg.. bare jeg blir kvitt delene for en liten penge så er det greit for meg.. Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Er senkefjærene til 6 syl? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 jepp.. hadde tenkt til å ha di på min.. 320i... Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by _DuDe| jepp.. hadde tenkt til å ha di på min.. 320i... Altså ubrukt? hvilket merke og prisant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Jamex.. di er ikke ubrukt nei.. har blitt brukt av en j kjenner i 4mnd! Kom med bud! Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Baklyktene du har. Sedan eller Coupé? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by Rage Baklyktene du har. Sedan eller Coupé? si er til sedan!er di orginale lyktene.. helt greie.. Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by _DuDe| si er til sedan!er di orginale lyktene.. helt greie.. Argh. Skulle hatt til coupé. Mine er fulle av kondens. Og jeg vil gjøre annet med de enn det sorte feltet øverst. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Originally posted by Rage Argh. Skulle hatt til coupé. Mine er fulle av kondens. Og jeg vil gjøre annet med de enn det sorte feltet øverst. Jeg har snart ett sett orginale tilsalgs (venter på nye) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Originally posted by JuIius Jeg har snart ett sett orginale tilsalgs (venter på nye) Okai. Du får gi meg et pristilbud når den tid kommer.. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318is coupe Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 YO! Er du interessert kan du få kjøpe mine originale baklykter. Står på en 318is. Helt strøken !!! Ta kontakt så ordner vi en deal. Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Du får sende meg en PM med bilder og pris da :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318is coupe Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Rage, klarer ikke å sende bildene her. Har du en privat mail adresse jeg kan sende dem til ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg