Bjorn_h Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Går det ann å ha disse i lukka kasse, eller vil det blir dårli? Siter 92`Sierra sedan Sapphire 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by Bjorn_h Går det ann å ha disse i lukka kasse, eller vil det blir dårli? Det går det. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_h Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Har du noen peiling på hvor stor den kassa må være da? Porta skal den ha ca 42liter Siter 92`Sierra sedan Sapphire 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 RF Anbefaler ikke lukket kasse, derfor står det heller ingenting om det. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_h Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by Zetec RF Anbefaler ikke lukket kasse, derfor står det heller ingenting om det. Synes du da jeg skal gå for portet ? står heller ingenting om hvor lang og store de portene skal være da Siter 92`Sierra sedan Sapphire 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_h Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Noen som vet? Siter 92`Sierra sedan Sapphire 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Hei.. Hvis du skal gå for de RF Stage 2 Power så burde du nok gå portet, for det er det de er laget for.. Vet ikke hvordan de låter, men har stor tro på at de spiller høøøyt og laaaaavt... De ser jo ut som en tanks, bra laget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_h Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Originally posted by RiZLa Hei.. Hvis du skal gå for de RF Stage 2 Power så burde du nok gå portet, for det er det de er laget for.. Vet ikke hvordan de låter, men har stor tro på at de spiller høøøyt og laaaaavt... De ser jo ut som en tanks, bra laget! Da tror jeg at jeg skal ha slike. Hadde passa med chrom bassrør til de tror jeg. Noen som får tak i noen tøffe? Kjipt at det ikke står hvor store og lange de bassrøra skal være da Siter 92`Sierra sedan Sapphire 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Har sendt deg en PM... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg