HIM Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Da fikk man endelig tid til å snekre sammen noe greier. Ting tok vel en smule av etter hvert men....tror jeg valgte meg et vanskelig utgangspunkt med tanke på bakgrunn\vinkel på bilen...(liker jeg å tro ihvertfall) Før: Etter: Siter 1992 Audi 100 2.3E 1993 Nissan Sunny 1.6SR 1990 BMW 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Oi oi oi, den var rå.. Får å få det mer realistisk burde du ha fjernet m emblemet, gubben inni og lagd et høl der som sidepipe'n går inn til motoren.. Motoren kunne kanskje vært littlengre også? Ser litt sammen presset ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 god mod for å være første.. prøv å få lavere opacity på mannen inni.. selv om han er unødvendig:p Ikke blås opp bildene så mye heller.. prøv å bruke samme størrelse på tingene.. blir så pixlete... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HIM Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Hehe, er klar over at mannen inni ble en smule cartoon network ja...men takk for "støtten" :) Prøvde meg på bakgrunnsendring,men det ble så "fake" pga grusen, samt problemer med skyggelegging. Siter 1992 Audi 100 2.3E 1993 Nissan Sunny 1.6SR 1990 BMW 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Digger den "bamse" greia på bakdøra... kjennetegn på en entusiastbil! lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HIM Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Hehehe bildet er fra eieren som hadde bilen før meg....seriøst 'ass.....tuller ikke :D:rolleyes: Siter 1992 Audi 100 2.3E 1993 Nissan Sunny 1.6SR 1990 BMW 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg