Rage Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Er en sånn midt mellom strømmen og rælingen også. Ser den omtrent aldri jeg, før jeg omtrent kjører over den. Er ikke skilt engang! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by Tape-R tro meg sett verre.... i asker sentrum har dem MALT en sånn stor sirkel på gata dem forventer folk skal kjøre rundt i, merkelig nokk kjører snobbene rundt den mens vi med lastebil "huh?. Hva var det... " tvers over.... :) Hvilken mener du nå? Den du kjører gjennom på vei inn til Sentrum, når du kommer fra Føyka (idrettsbanene)? Er vel kjekt med sånne da, man får trafikkaviklingen i en vanlig rundkjøring, samtidig som lastebiler, busser etc. kan kjøre rett over. Er jo en virkelig lekker på andre siden av stasjonen, inn til en parkeringsplass, den skjønner jeg virkelig ikke vitsen med.. (produseres det ikke vikepliktsskilt lenger?, det må jo være mye billigere å sette opp) Siter Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg