svein Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Selger mitt kjære proskjekt: Autodb Selges pga plass mangel. Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by svein Selger mitt kjære proskjekt: Autodb Selges pga plass mangel. Du selger ikke kun disse felgene til meg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tag-Racer Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by JuIius Du selger ikke kun disse felgene til meg da? Sånne felger kan du få kjøpt av meg, masse dekk igjen (nye i år). Hvordan interiør sitter i 325'en? Er det vanlig standar eller sportstoler? Hvordan er det med rust på den, da spesielt i skjermer og kanaler!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by LaGroSt Sånne felger kan du få kjøpt av meg, masse dekk igjen (nye i år). Hvordan interiør sitter i 325'en? Er det vanlig standar eller sportstoler? Hvordan er det med rust på den, da spesielt i skjermer og kanaler!? Det er vanlig standar interiør i den. Førerstolen er litt slitt. Når det gjelder rust så er det litt men ikke mye i skjermer og en del rundt jekkfestene. For 15000 følger det med gule koni og apex (tror det er det det heter) senkesett (brukt) Det er også montert en kvass kam i den. Tror det var 294 grader hvis jeg ikke husker feil... MVH Svein E. Aarseth Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg