jva Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 kjørte på en sinsyk kant i fjellveien i bergen i dag og punkterete begge hjulene på høyre side samtidig og begge felgene er også ubrukelig... og i tillegg er hjulstillingen min blitt noe så sinsykt fucket... lurte på om noen her visste hve noe såndt koster å få fikset på en 245, og kansje et bra verksted i bergen å få fikset det??? Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 nestun auto.. de fikser det for en billig penge;) Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by jegvetalt kjørte på en sinsyk kant i fjellveien i bergen i dag og punkterete begge hjulene på høyre side samtidig og begge felgene er også ubrukelig... og i tillegg er hjulstillingen min blitt noe så sinsykt fucket... lurte på om noen her visste hve noe såndt koster å få fikset på en 245, og kansje et bra verksted i bergen å få fikset det??? kanskje du har tatt bærearmen? skulle sagt dette i går, så kunne du fått gratis deler i bergen vest! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 gjor det i dag da... er det dyrt med ny? Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by jegvetalt gjor det i dag da... er det dyrt med ny? ny er vel dyrt, men hos hugger får du vel for 300-500kr, ville jeg gjettet... du kunne fått gratis, pga jeg gav en 245 til en dude som hugget den.. han hugget ikke hele bilen.. dvs. bremser, bremsekraftforsterker, fjærbein, felger, dører, lister, stabstag, forstilling, dashboard (nye typen), ratt (servo), etc. ble sendt til spikerfabrikken. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg