knufla Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Trekker budet, har kjøpt semislick og har derfor ikke bruk for dekka dine. Dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Er dekkene fortsatt til salgs? Bor på Siggerud, så _ganske_ kurrant å få hentet dem... :) Tror du jeg klarer å få på disse på 8"-felger? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Dekkene er fortsatt til salgs.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 De ligger fortsatt i garasjen....ingen som trenger dekk??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Selges mega billig nå....må bort!!! Kom med lave bud :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Ny pris. Nå skal de bort... 25:- dekket....må hentes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Skjønner du hvordan jeg har hatt det med DEG nå? I dag må jeg legge dekkene på felgene igjen og avbalansere de på nytt, bare fordi du er en stor kødd! Men NÅ er de KANSKJE solgt, kjenner hun som kommer, liksom.. Fet dekkdimensjon forresten! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Da ser det ut til at disse er solgt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg