Riisern Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Har 4 stk 155/65-13 dekk til salgs. Kun kjørt få dager. Litt lavere profil enn std 155 dekk. Pris 800:- evt bud. Må hentes ved Sværsvann ved Klemmetsrud i Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Fortsatt til salgs. Skal bort så kom med bud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Søren da.... Disse vil jeg ha... men jeg er tom for penger :( Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Kan jo komme med et bud om du har noen kroner Xenon... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 golf dekk? :D fikk ikke solgt bilen? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Det er dekk som jeg hadde kjøpt inn før bilen var for salg. Bilen er borte den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by Riisern Kan jo komme med et bud om du har noen kroner Xenon... En hundrelapp pr dekk kan jeg skrape fram, hvis du gjerne vil bli kvitt de. Ikke frekt ment:) Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Oki for meg de. Blir ikke brukt alikevell, samt at jeg skal ha storrengjøring i garasjen i helga og da er de i veien :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Og de har gått noen dager? Dvs de er som nye? Send meg nr ditt i PM. Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Disse er fortsatt til salgs :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Er interessert i dekkene jeg kan by 700 for dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juli 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Godtar budet. Er ikke på nett igjen før mandag klokka 0700 så jeg er å nå på tlf 91600618 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Da er dekkene fortsatt til salgs. Ingen som trenger et sett så og si flonka nye sommer dekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Fortsatt til salgs...nå er jeg meget lei de....!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Kjøper de allikevel, dog til 600 kr for alle 4. Send meg en pm på hvor jeg kan hente dem. Hvilket merke og modell er det på dekkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg