ruhl Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 hvordan gjør jeg det lettest på min golf3? noen spesielle triks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Tror ikke det er så veldig mange triks, i forhold til andre biler. Legg + og remote på venstre og signal på høyresiden.... På torpedoveggen tror jeg du kommer til å klø deg mere i hode med;) (Jeg fjerna noe greier over pedalene og det var til stor hjelp for meg) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Når du skal gjennom torpedoveggen, så har du en gummipropp som sitter rett bak kjølevesketanken. Er bare å skru av den, for så å ta ut den proppen.. Så lager du et hull i den som kabelen passer i for så å dra den inn der. Hvis du legger den der, så kommer den ikke ivegen for noe på andre siden og den er lett å få tak i.. Kommer ut 10-15 cm over pedalene.. mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Tok det gjennom hullet som var til antenna jeg. Skal ikke ha antenne på skjermen allikevel. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Her er det noen tips for montering av anlegg.. Trur ikke det stod noe om det du lurte på, men det står endel nyttig, som kan være kjekt å ta med seg. Se "byggetips" oppe på menyen. http://www.bassbrothers.no/mainpage/bassbrothers.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg