focal Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Hvis du skal kjøre med kun Focal + Audison oppsett i den prisklassen du operer med så ville jeg ha gått for Access serien fordi det er inngangsporten til FOCAL LYDEN.hehehehe. Men selvfølgelig finnes det andre bra merker også.Men siden du er " ute etter " Focal + Audison så ville jeg ha startet der. Spør Steinar på " prærien " om et bra oppsett til ditt bruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by focal Hvis du skal kjøre med kun Focal + Audison oppsett i den prisklassen du operer med så ville jeg ha gått for Access serien fordi det er inngangsporten til FOCAL LYDEN.hehehehe. Men selvfølgelig finnes det andre bra merker også.Men siden du er " ute etter " Focal + Audison så ville jeg ha startet der. Spør Steinar på " prærien " om et bra oppsett til ditt bruk. Nå koster ikke Polyglass så veldig mye mer en Access line, så jeg ville startet der :) Desidert mye bedre lyd iallefall :) K2 Power er jo selvsagt enda bedre, men det bør det være til doble prisen også. Jeg hadde også valgt forsterkeren jeg nevnte lenger opp, 5-kanaler som er helt krem :) Har den selv. Og om du velger å ikke ha høyttalere bak, bare frontkit (og da kjører heller K2 Power) så brokobler du 4 kanaler til 2, så har du mer en nok effekt til frontsettet, og nok guffe til en Polyglass sub :) nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
focal Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Er enig med deg der, men med 1stk SB27V2 får man ikke den optimale lydtrykket tror jeg.Er ikke denne også " noe " tung driven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg