Stampede Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Skal montere en Rieger Infinity front leppe på Polo'n til fruen. Hvordan får jeg av den originale leppa på en 6N2? :o På forhånd takk for svar :) Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Jekk opp fronten på bilen, legg deg under så du ser leppas og støtfangerens bakside. Da ser du "mothakene" til spoileren som er stukket inn i festehull i fangeren. Disse vipper du enkelt ut med en skrutrekker;) Leppa er vel samme som jeg hadde på min - eller? Helt ålreit passform på denna :) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Thanx Kid-A ! Det var infoen jeg trengte.... Yup, det er samme som på din gamle.... :) Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Hvilke felger som sitter på den bilen? Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by Teigas Hvilke felger som sitter på den bilen? CR7 i 9x16 ET 25 med 215/35x16 Bøllete!! :cool: Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Var rååååå! Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg