JohnDeere Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Jeg skal ha bedre bass i min BMW 325i Cab. Nå har jeg en Sony aktiv sub på 200W. Denne blir det ikke akkurat veldig trøkk av.. En bekjent av meg skulle selge ut den utgående serien av RF (fra butikken) og solgte meg et Rockford Fosgate RFR3112 element. Han mente på at jeg ville få mer trøkk av denne basseren.. Stemmer dette? Har lite peiling på bilstereo og har ikke funnet mye info om suben. Vil jeg kunne høre (mye?) bass inn i bilen? Bagasjerommet tror jeg er nokså tett og kompakt.. Fikk også med basskasse til den. Den er på vei i posten nå. Kjøpte jeg katta i sekken? Gav 2200,- inkl. frakt for dette.. Takker for svar! ;) Edit; En ting til: Noen som vet hva dette elementet kosta før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 det er ett veldig bra element, kosta vel ca 5500 veiledene i fjor. MEN, du må ha en heftig forsterker og strømopplegg i bilen for å drive dette bra.. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Kjøpte en forsterker (ny) for en stund siden. Specs: - Stereo (Peak power): 2x500W/4 0hm - Stereo (RMS): 2x350W/4 0hm - Bridged mono (Peak power): 1000W/4 0hm - Bridged mono (RMS): 700W/4 0hm Sendte mail til de som solgte den til meg, de sa at den skulle bra elementet fint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 hvilken forsterker er det da? er ikke alle produsenter som oppgir watt styrken helt slik som den er i virkeligheten. btw: RFR3112 elementet er 1000w rms og 2000w max Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Merket ser ut til å være "SPL" og modell "AMP 2800" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 vet ikke noe om den forsterkeren, men ihvertfall, jo mere power på den subben, jo bedre:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by rfPolo vet ikke noe om den forsterkeren, men ihvertfall, jo mere power på den subben, jo bedre:) Skjønner. Fyren jeg kjøpte det av sa at det var nokså tungdrevet. Valget stod mellom Infinity KAPPA Perfect 12.1 og RF 3112.. Har jeg valgt riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 jeg vet ikke sikkert, men dette er hva jeg tror om de to:) : RF'en er mye mere tungdrevet en infinityen. infinityen spiller nok litt "penere" men rf'en har mye mere kraft. dette ihvertfall det jeg tror. andre her inne som vet dette Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Fyren jeg kjøpte av sa akkurat det samme! Men siden jeg har cab og må ha litt trøkk anbefalte han rf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Kjører RF 3112 på 4 eller 2Ohm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 rfr3112 har to spoler på 2ohm, dvs at du kan drive den med en to kanaler og drive en spole per kanal i 2ohm, eller seriekoble de to slik at du får 4 ohm på en kanal, eller paralellkoble de og få 1ohm på en kanal. eller eventuelt to forsterkere, dvs. en monoblokk per spole. u c? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Tror jeg skjønner. Hva ville du gjort om du var meg? Forsterkeren min har 2 kanaler. Brokoble? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg