arthur.saeter Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Jeg trenger to nye dempere foran på Golf'n min. Jeg hare Jamex justerbart senkesett men begge demperne foran er gått til helvete. Er det noen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Har jo mine gamle jeg tok av når jeg satt på senkesettet mitt :D Det er olje dempere, hvor gamle de er vet jeg ikke men de lekker ikke hvertfall.. Selv så har jeg Gule Cobra Gas dempere forran og bak nu :D digg... Hvis tillhengern ikke er kjørt på dynga enda så ligger dem oppi der, kan jo få dem hvis du henter dem, spørs hvor du bor da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arthur.saeter Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Er det noen som vet om jeg kan ha på orginale dempere eller stikke på torshov og kjøpe noen dempere, eller er det noe spesielle dempere som trengs når det er justerbart senkesett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 hehe, etter det jeg vet så er det demperne som du justerer når det er justerbart senke sett... Så da må du nok kjøpe deg nye justerbare dempere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg