CyberAage Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Jeg har funnet ut at jeg skal bygge alt av anlegg i bilen på nytt. Bygde alt i vinter og er egentlig ikke helt fornøyd så har funnet ut at jeg skal bygge alt i bilen på nytt med glassfiber. Skal også innrede bilen på nytt bak. Her finner dere bilder av bilen slik den ser ut inni idag. Tenkte jeg skulle innrede med plysj og annet "kosestoff" som jentan liker :o :o. Det jeg rett og slett lurer på er om noen har noen tips som jeg kan ta med meg i bilen. Det eneste jeg vet som skal bli gjort er støyping av nytt dashbord (alle fester er knust etter ett innbrudd for ett par år siden så det er laget mye egne patenter på å feste det.) Støyping av basskasser i hvert hjørne bak, skal gå for lukkede kasser denne gangen. Mekker en sofa i samme slengen som basskassa lages for å få dette til å passe sammen. Har hørt at man får kjøpt stive plater med glassfiber, hvordan er disse i bruk? er det lett å skjøte de osv.. håper på litt gode tips :) :) skal muligens bytte ut coax høytalerne med komp sett... Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg