jva Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 har kjøpt en 245 og skal skrive salgsmelding i dag uten vognkort!!! det jeg trenger å vite er: kjøretøygruppe, og hvor på bilen jeg finner understellsnr. og hvor mange siffer det er.... dette er en 245 gl 87 mod.... trenger hjelp så for som mulig siden jeg skal registrere den i morgen!!! (29/6) på forhånd takkk!!! Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 ingen som vet hvor understellsnr er på en 240 eller??? og hvor mange siffer det er??? Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Veit ikke du allt? Understellsnummer står inne i dørfalsen på høyre framdør. Kjørtetøygruppe er vel 101 Personbil Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 takker Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 ikkeno problem ;) Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 står også mange flere steder under panseret viss du åpner det Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg