autowern Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Skulle skifte ut de orginale høytalerne i frontdørene mine i går og som på Mazda så er det gjort slik at nesten hele døren måtte demonteres først. Inne i døren var det tynn plastikk (som i plastikkposer) som var festet på hele dørflaten med noe sort, klissete og seigt noe. For å få komme til måtte jeg fjerne denne, men den ville ikke feste seg etterpå . Er den plastikken viktig eller er det bare å gi blaffen i den? Det hører også med til historien at jeg glemte å skaffe kabelsko for å få koblet i høytalerne, så det var mye slit for å kun grise til hendene med sort tyggegummi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 den plastikken hjelper vel mot kondens inne i døra gjør den ikke??!?! hmm... Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Regner med det, men er det VELDIG viktig å erstatte den eller er det ikke så farlig?. I så fall er det nok ikke store saken å klistre inn en liten plastduk. Bare så forbanna i veien når jeg skal koble. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Dette svarte klissete greiene er nok sikaflex eller lignende. Det er ganske lurt å ha den plasten der, så når du er ferdig bør du feste den på plass igjen hvis du ikke har ødelagt den da, men da kan du evt bare kjøpe noe ny plast en vei, kutte til.. Men om du skulle skifte ut høyttalerene hvorfor måtte du da stresse med denne plastikken ? Skal jo være hull der fra før der som den gamle høyttalere var montert. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 For som med så mange andre ting på Mazda er alt lagt opp så kronglete og tungvint at det ikke går an å skifte ut elementet uten å først ut med 5 skruer + døråpner for å løsne hele dørsiden, koble fra alt av koblinger til elektriske vinduer osv. for SÅ komme inn til festene til elementet. Og det var slik jeg kom borti plasten, alt mulig gikk igjennom plasten her og der som jeg måtte løsne for å komme til. Skulle tatt bilde når jeg holdt på, enklere å forklare da Ble endel bannskap i hvertfall...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Med det samme...ser i signaturen din Infinity KAPPA Perfect. Det er subben jeg vurderer...12.0 for å være eksakt....erfaringer med den eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Jeg har 10" og er VELDIG fornøyd med den, selv om jeg forhandler JL, RF og Kicker i tillegg så kommer jeg ikke til å bytte ut den infinityen. Har også en kamerat av meg som skal kjøpe en lik sub til det jeg har, fordi den ene jeg har spiller bedre en de to 12" RF'ene han har. (Han har ikke av de nyeste seriene da) Kjøpte den pga frekvensområdet den jobber på, størrelsen på kassa, 17,82 liter og at den faktisk trøkker også.. :) Om du holder til i nærheten her må du gjerne komme å få en lyttetest :) (Arendal) Selger forresten også infinitysubber til bra priser =) Kappa Perfect 12" selger jeg for ca 1990,- Kappa Perfect 12"VQ selger jeg for 2790,- Begrenset tilbud da :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Skulle tatt meg en tur ja, men dette er langt fra nærheten...nordmøre. Litt for lang kjøretur det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 hehe, var kanskje litt drøyt det ja.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg