Gå til innhold

Golf 1983 selges MEGET BILLIG

Ranger emnet

Riisern

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Understellet er bra. Kun normal overflaterust.

Kanaler er heller ikke ille. liten bulk etter feiljekking på ene siden. Men ikke noe som har betydning for annet en skjønnheten. Tårna er frie for rust.

Ellers er det bare litt overflate rust fremst på panser og rundt løsen på bakluka. Men dette er heller ikke noe av betydning, for uten for skjønnheten på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan gi deg 2100,- jeg, men ville jo sett bilen.. Gått over den, og tatt en liten prøvetur.. Nå er jeg usikker om det sto noe om att den brukte olje i posten, men gjør den det? Går bra? Starter lett? Ventiltikking? Girkassa bra?

Var det noe mer jeg lurte på nå mon tro.. Lyst til å dra å se på den i dag muligens, det er bare det att dama er så gæærn for att jeg kjøper biler.. tror det gikk i boks fra hennes side men.. hehe

Håper du svarer innen rimlig tid, og ikke selger den..

Hva er fremgangsmåten for å få skilt på denne bilen? Ha den på EU, for så å hente ut skiltene?

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en charade som jeg kan bytte bort, men denne ser ikke ut for 5 øre.. Lilla-malt, med speilrefleks ruter, og ødelagt frontfanger.. km stand er 154000.. Bilen er ikke ille teknisk

Rundbulket..

Bare nevner det.. Er i utgangspunktet ikke intr i å bytte, men alle alternativ er jo åpne.. Hvis du vil bytte i en billig bil, åffer tar du da ikke denne på eu selv?

Mistenkelig

Men si fra da, lyst på bilen jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

Nå er jeg usikker om det sto noe om att den brukte olje i posten, men gjør den det? Går bra? Starter lett? Ventiltikking? Girkassa bra?

Hva er fremgangsmåten for å få skilt på denne bilen? Ha den på EU, for så å hente ut skiltene?

Svetter i korkpakninga til toppdekselet. Trenger bare ny pakning der. Lett å skifte. Har nettopp hatt oljeskift på den, men filterbytte.

Bilen er meget sterk og bra til størrelsen på motor å dømme. Starter meget lett og går meget jevnt på tomgang og under drift.

Girkassa er tight og fin. Men er jo kjedelig med bare 4 gir da... :)

Fremgangsmåten er forevisning til kontroll for så å hente ut skilter igjen når den er godkjent. På skiltningsgebyr tilkommer.

Grunnen til at jeg ikke gjør dette selv er at jeg i lengre tid har vurdert å selge den, grunnet behov for større bil. Så når den ble avskiltet nå...var det liksom et spark der bak for å få solgt den.

Egentlig litt trist å selge den, ettersom jeg liker disse golfene, men som skrevet før trenger jeg større bil.

Når det gjelder byttet du tilbyr så takker jeg nei jeg....ser ut til at jeg har funnet en ny bil, så bytte bortfaller egentlig.

Ønsker så rask handel som mulig. Ønsker helst å bli kvitt den i kveld eller i løpet av morgendagen, ettersom jeg reiser på treff i morgen kveld og er ikke hjemme før søndag kveld da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye er påskiltningsgebyr?

Og vet du att det ikke er mer problemer enn de nevnte på neste eu?

Trodde skiltene var gratis jeg, bare omreg var betalt, for de er vel ikke makulert?

Hente i kveld ja, da trenger jeg en plan.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider