Instict Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Ønsker å kjøpe en ok ungdomsbil. Som er EU godkjendt. Med minst mulig rust. Prisantydning: 10.000,- 20.000,- ( prisen er "bøyelig" ) Modell : 86 - nyere Sted : Hordaland/Rogaland/Telemarks området. Bilen bør se bra ut. Av merke er desse å foretrekke. Golf 2 (4dørs helst) Kadett GSI Civic ( sånn liten coupë sak=) Men det meste annet er av interesse. Så lenge bilen er strøken, eu ok og pen. ;) Ønsker respons så tidlig som mulig.. Siden jeg nå har noen dager fri. Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Har bmw`n som er på bildet der j.. men blir kansje litt i det dyreste laget...70k ca! Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Instict er å henter seg en golf2 nå, så jeg tror ikke det er vits å svare på tråden lenger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by Bidne Instict er å henter seg en golf2 nå, så jeg tror ikke det er vits å svare på tråden lenger :) Det stemmer det ja :) Er fornøyd også !! Viss noen lurer så ble det en Golf 2 87 1.8 GL (hvit) Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Grattis :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by Instict Det stemmer det ja :) Er fornøyd også !! Viss noen lurer så ble det en Golf 2 87 1.8 GL (hvit) hvis du først skal komme her å skryte så synes jeg du ihvertfall bør ha BILDER ;) hehe grattis med ny bil. Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 vel.. ja.. kanskje det. Men jeg fant faktisk ikke laptop'en . Derfor kunne jeg ikke bruke IR til å overføre noen bilder :) Det er en helt original bil. Med dobble lykter. 3 dørs. Skal bruke evig med peng på den !:) Så innen 3mndr så har jeg en fet bil. Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg