B.T.i Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Er interesert i div blinddeksler til dashbordet og innvendige dørhåndtak til 4dørs Golf3/Vento Deksler som de på bildet, og de innvendige dørhåndtakene! Så hvis finner noe på huggern, så kjøper jeg! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 drar du til et vag verksted/dele-levrandør så koster ikke de blinplatene der mye assa! kjøpte på 4 stk av de under til en audi 80 på Auto As (lokale vag forhandler/verkstedet) der kosta de 4 blindplatene, 112.- er nok ikke store spranget fra audi til vw.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Mandel drar du til et vag verksted/dele-levrandør så koster ikke de blinplatene der mye assa! kjøpte på 4 stk av de under til en audi 80 på Auto As (lokale vag forhandler/verkstedet) der kosta de 4 blindplatene, 112.- er nok ikke store spranget fra audi til vw.. Joda, vet det! Men bl.a dørhåndtakene koster sikkert litt mer, var bare en tanke! Har vært så dum å lakkere mine, med tanke på salg videre så vil jeg ha "nye" liggende! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by B.T.i Joda, vet det! Men bl.a dørhåndtakene koster sikkert litt mer, var bare en tanke! Har vært så dum å lakkere mine, med tanke på salg videre så vil jeg ha "nye" liggende! hehe..har selv gjort noe slik med en interiørdel.. legg delen i whitesprit i 2 dager...så løsner lakken som om det sku vært snø... Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Mandel hehe..har selv gjort noe slik med en interiørdel.. legg delen i whitesprit i 2 dager...så løsner lakken som om det sku vært snø... Problemet er at jeg har pusset dem for å få lakken til å sitte! Skal prøve whitesprit ikveld Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 jupp..men husk at white spriten trenger rundt 2 dager da..:) mvh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg