TH_TeamHorten Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Hei! Hvilket spill er best? Jeg tenker på spillet som har stor hastighets følelse, masse utstyr, virkelighetstro crashing eller drifting, osv... Håper igjen på masse respons :D Ps: Sitat fra en kammerat: Lev livet - Kjør chopper! yodude Han kaller seg Dudleif Racing, men han er ingen "bruker" på bilfoumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 litt feil forum men...driv3r, gt, nfsu, live for speed er vell noen sånne spill Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Live for speed er absolutt det råeste spør du meg :) Når jeg prater om det, så skal jeg jammen kjøpe meg fullversonen i dag :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Flasher Live for speed er absolutt det råeste spør du meg :) Når jeg prater om det, så skal jeg jammen kjøpe meg fullversonen i dag :) Helt enig, det er det beste bil spillet og koster bare ca. 140kr.. Kjøpte spillet får 2 uker siden jeg... Etter dette spillet syns jeg GT3 (gran turismo 3) gt4 blir sikkert enda bedre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Supraguy Etter dette spillet syns jeg GT3 (gran turismo 3) gt4 blir sikkert enda bedre.. Hvis det kommer well :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Flasher Live for speed er absolutt det råeste spør du meg :) Når jeg prater om det, så skal jeg jammen kjøpe meg fullversonen i dag :) Live for speed??? :confused: Hvordan er det??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by TH_TeamHorten Live for speed??? :confused: Hvordan er det??? Lfs er veldig realistisk bilspill, ment for online spilling, men bare last ned demoen så får du se at det er skitartg Last ned demoen på: Lfs Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg