@sconamann Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Bilen er en bmw 325 86 modell. den har den styringsenheten som pleier å ryke. har allerede byttet hjernen en gang. men over til problemet: motoren fusker og drar mye dårligere, men dette forsvinner noen ganger uteover dagen når jeg har kjørt litt. hver gang når jeg starter den på morningen så kutter den ut. som om den plutselig ikke tenner i et halt sekund eller noe. men etterhvert som den blir varm kutter den ikke ut lenger, men fuskinga er der fortsatt. (Det at den kutter forsvinner alltid når motorn blir varm). noen ganger hvis jeg stopper den og starter den igjen, går den som den skal en liten stund. det virker som den tenner på alle sylindere selvom den fusker og drar ujevnt. grunnen til at den drar ujevnt er at den noen ganger skifter mellom å fuske og dra som den skal. PLEASE HJELP MEG!!!! :( På forhånd takk! Siter -BMW 325 86mod -Opel Ascona B 79mod 2.2i *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks104 Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 skjekk rotoren.. har vært borti dette problemet på en 320. der var det rotoren som hadde gått i oppløsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@sconamann Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 okey. takker Siter -BMW 325 86mod -Opel Ascona B 79mod 2.2i *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks104 Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 hvordan går det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by aleks104 hvordan går det?? Det går bra med meg, med deg da? *måtte* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg