Mazda_råner Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 titta litt nærmere. det var stempelet med råden som fyker bortover der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Ser ut som han får noe i bryste, han tar seg for bryste med venstre handa, derfor han bruker kevlar vest nå sikkert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by KinG^KaoZ OOOOLD!! :P Nei han ble ikke skada, det ser ut som om det er hånda hans som blir revet av men den gang ei. Det er Nos systemet ja som ikke fungerte helt 100%. har hendt 2 ganger på den sykkelen. Føreren kjører nå med skuddsikker vest faktisk :) Så det var som jeg trodde, bortsett fra at det ikke var NOS, men NX-system. Om han fikk hele stempelet med råden på i brystet kan jeg godt forstå at han holder seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Jeg kaller alt slik tull for nos :D Tror egentli det var en del av luftinntaket som fløy der, det sa de på et r-sykkel forum. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg