Macgyver Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Fikk ett ekkelt brev i posten. Ønsker meg inn til teknisk kontroll.... Noen som har vært på noe slikt ? hva di sjekker ? alt ? stakkars 76 mod min........ Hvor lang tid har eg på meg osv,.. hva kan eg ha i feil... Noen som vet ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Eu, ekke så altfor gøy det.. Bare sørg for at alt funker, og husk å ha varseltrekant..:) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Er ikke eu... den skal eg ha om noen mnd, Dette var en teknisk som eg måtte inn på biltilsynet for... Er tilsyne i fyllings dalen ok eller ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 vet i allefall at man kan bli innkallt til dette hvis folk klager på kjørestilen din/standen bilen din er i osv.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Hm, er det noen dass av naboer som har klaget da kansje. Bilen ser bare noe shabby ut.... Og eg må jo ru fikse den nå.....urk Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 hvor shabby? :D Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Mange farger, Sveist hullene i kanal. reppet olje lekasje, Men det er rust hull bak enda, ved bensin tanken. +rammevangen bak er deff (bestilt ny da) Noe slitte dekk. Mye ulyder i driv verk. Må reppe bremser bak, er trege. ellers er den noen lunde ok Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 hehe..digger bilen din. Sett den noen ganger i arna, like "fin" hver gang he he :cool: Artig bil er det vertfall...lykke til med å få den igjenom teknisk kontroll :rolleyes: Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 hvilken "rase" er bilen? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Bilen er en opel kadet caravan 76 mod... Di fleset i bergen har nok sett denne, vant prisen for beste råne bil på høst utstillingen på bilexpo. Får se om eg ikke avskilter den, og bruker all tiden på å pusse den opp- Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg