pahf Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 Den blir bare finere og finere den golfen din, Bare si ifra hvis du blir lei av jetta fronten din, for da tar jeg den glatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 kjøp heller dører enn lykter. Fin bil!!sombrero Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 HVor POKKER for du tak i de baklyktene.. har sett en del lexus look lykter til mk2.. men dem har vært STYGGE alle sammen.. men de der så da fine ut.. :) GLEM det..hehe.. fant dem :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 Originally posted by chris kjøp heller dører enn lykter. Fin bil!!sombrero phaf: takk takk.. gjør mitt beste :) jetta fronten er nok ikke til salgs/bytte nei...er sugen på rally front da..hehe hepp hepp...er sugen på nye dører ja..med DTM speil...men tror nok ikke jeg får råd til det før treffet 31mai :( får lakke de speila jeg har nå i første omgang.. blir vel kanskje litt bedre da får jeg håpe... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 felleskjøpet er stedet for bra bilder :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Hvite baklykter, hvite sideblinkers, hvite blinkere i fangern.... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 er det noen som har hvite blinkers her..? bytter gjerne mot mine sota blinklys i fanger og på skjermer :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Originally posted by vwgolf2 hva syns folket om disse? vet det er blanda følser ang. slike baklykter... Hvor får man kjøpt disse ? Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Originally posted by vwgolf2 er det noen som har hvite blinkers her..? bytter gjerne mot mine sota blinklys i fanger og på skjermer :cool: hvis du skal ha de klarglass-baklyktene må du jo ha klarglass-frontblinkers også da... :) mener at NBS selger sånne....? :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Originally posted by lazzario Hvor får man kjøpt disse ? http://www.autospar.no TG1 : Mulig...får se litt når jeg skal innover 31mai... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2003 litt "små pirk" er gjort med golfen... bygd om til monovisker og skaffet strøkne dørtrekk like som setene! Bilder kjem vel så fort jeg får tatt noen og lagt inn på datan :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Denna var riktigt vit :D Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 gamle dørtrekk (org. blåe som var lakkert sorte) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 nye dørtrekk! både forran og bak! kjøpt til den nette sum av 300kr,- :D er helt strøkne også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 og sist men ikke minst: monovisker! (hvis noen har en slik propp til og sette i hullet til overs hadde det vært fint fint :) fikk bare tak i sånn ekkel hard plastikk propp! vil ha sånn mye plastik propp :) eller hva bruker dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg