tnrfd Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Noen som kan fortelle meg hvor på tannstaget denne justerings skruen sitter? Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tnrfd Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Tittet på tannstaget i stad og det er to skruer man kan justere på. Den ene sitter på oversiden av tannstaget og ser ut som en eller annen type spesial skrue. Den andre sitter på undersiden. Noen som vet hvilken av disse skruene som jeg skal skru på for å justere servo balansen? Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 den sitter underst på rattstangen(under tannstanga)sitter et lokk der med to stk 13mm skruer mener jeg og huske. bøy litt på en låsesikring inni der også prøv deg fram,behøver ikke justere mye for å på virke balansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tnrfd Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 ok. Er det bare å skru litt å teste ellerkan jeg herpe noe? Er litt kjipt hvis styringen føkker seg på motorveien. Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg