Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 komplett liste: - Jettafront 800 kr. - Corrado Baksette/dørpaneler 1000kr. - Mattig Cosworth vinge 2000kr. - Mattig skiltplate m/liten spoiler under bakluke 1600 kr. - Panserløftere 500kr. - Innstegslister m/gti emblem i carbon lock 600 kr. Alt er nytt utenom jettafronten og corrado delene som er pent brukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Jeg skal ha baksetet ... Ikke noe men ,, jeg skal ha det :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Tarjei: Du har PM Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by lars-frr Jeg skal ha baksetet ... Ikke noe men ,, jeg skal ha det :) Må vite det sikkert siden det er andre som også er interresert og når du eventuelt kan hente det? eller hvordan jeg skal få fraktet det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Noen som var interresert i dette? du som skulle ha baksettet? hvis ingen sier ifra innen i morgen blir vingen solgt for 1800 i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Det som er igjen er jettafronten, Corrado dørsider, mattig skiltplata og terskellistene. Interresert noen? Trenger penger fort så det selges veldig billig ved rask avgjørelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 passer corrado baksete i golf?? ikkje noe stress? Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg