VeeDub Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Fikk kjørt ca 100 meter med kald motor, så døde turtelleren og lyset over instrumentene. Når jeg skrur av motoren, så kommer det svakt lys over instrumentene, starter motoren så blir det svart Kjøre om natta nå er galskap, ser ingen ting om hvor fort jeg kjører. En annen rart ting, når jeg kjører med full lys , så lyser ikke den lille pæra som skal vise dette, men i nærlys.. ja da lyser den. Noen som har noen kloke ord? Lurer litt på den lysbryteren jeg, kan mene å huske noen snakket om den og noen problemer en gang i tiden. Forferdelig irriterende, RPM som ligger konstant på 0 og mørkt som natta :( Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Du har svakt lys når motoren er av? og så har du fjærnlys lampe som lyser ved nærlys? Hmm kanskje sette inn bilen for tørk i et par dager? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Må jo være ideelt med en bil som går på et så lavt turtall, må jo være mye bensin å spare på sånt.:D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg