ecko Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 I'm the new kid on the block! Endelig ble det charade på meg å! Liten prosjekt bil så her skal det koses Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Bilder? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Avslører ikke et prosjekt, men følg med på alt av street meets og og lignende! Hatsu og The New Hatsu Maniac Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Okey:rolleyes: Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Få noen detaljer av deg da ecko, vis ikke så skal vi nok klare å tvinge deg Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Jeg sier ikke noe om hverken hva som er der nå, eller hva som kommer! Men følg med! Det er meget stor sjangs for at jeg og Hatsu står sammen ;) :op :cool: Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 `grats! blir morsomt dette! lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 "klar" i september? hmm! Vi får jobbe som ***** :D Noen som har felger til bilen min? Og Hatsu: Hvor er den linken du lovte meg?:):) Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Ja du syns jeg burde få ut fingeren :D Tar tid detta her...Ikke bare bare og montere en t25 på denna lille bilen vettu,samtidig som jeg driver og bygger garasje og inngangs parti..... Man skulle hatt ferie :rolleyes: Men bilen skal gå i løpet av juli satser jeg på Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Millhouse: Har du et bilde av bilen din her? Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by ecko Millhouse: Har du et bilde av bilen din her? Det ligger noen bilder her Men disse er litt dårlige,tatt med mob cam. Har du kjøpt g11 eller g100??? Kanskje hatsus grønne???:D Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by millhouse Det ligger noen bilder her Men disse er litt dårlige,tatt med mob cam. Har du kjøpt g11 eller g100??? Kanskje hatsus grønne???:D Grønne ja;) Men prosjekt biler er hemmelige :D Men det skal bli GALSKAP :D:D:D:D Veldig Hysj Hysj Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David-S Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Si fra hvis du trenger charade deler. Har en charade stående ute. Motoren går ikke helt som den skal på en måte. Det er et, hmm, lite hull i blokka, så den går egentlig ikke i det heletatt! :P Siter 2008 Saab 93 1.8t BioPower x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 høres interressant ut. Vil jeg tro:P Hvilken mod er det???? Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 86 mod.. han vet ikke om d er turbo ell hva slags det er.... Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg