skiern Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Har en komplett Sierra 2.0L Denne blir vraka før 1.juli, så hvis noen trenger deler er det bare å ta kontakt. Har alt av deler. - Bjørnar Siter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Er det 5 dørs? Hvordan er høyre siden på den? Årsmod? Farge? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by Dr_BASS Er det 5 dørs? Hvordan er høyre siden på den? Årsmod? Farge? Nei, 3 dørs... 86 mod, sølvgrå. Kan evt. sende deg bilder. Edit: Høyresiden skal være bra...Husker ikke helt 100% da det er en liten stund siden jeg har sett bilen. Siter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Da får jeg ikke brukt noen deler tror jeg. Har en kamerat som trenger høyre forskjerm frontdør og bakdør til en 90 modell 5 dørs Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Okey...Måtte isåfall blitt forskjermen da, men den er vel ikke lik på 86' og 90'? Siter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 nei tror da ikke det;) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Siter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK2 Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Har du 5 trinns girkasse?? I såfall hvor mye skal du ha for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg